I made this widget at MyFlashFetish.com.

About Me

My photo
hyee .. nama aku azira syazwani , panggil aku ieraa je :) aku seorang yg simple and tak suke orang yg belagak HOT ,langsiii lebeyy :) dann aku seorang yg berdendamm :) hee so law tak suke aku kaw bolee blarrr :)

Thursday 1 December 2011

SORRYYY !!!!!!!


Hurmm .. biee , bby nak mintak maaf sangat sangat sayang , hrmm ,.. bby sekarang baru sedar yg bby kurang beri perhatian kat bie . bby harap sangat bie paham keadaan bby sekarang ! bie nak bby lawan perasaan bby kan ? bie nak bby bhagia kan ? yelhaa bie . bby akan cubaa pulih kan semangat bby k sayang . <3 hurm.. kesian bie kan , bby selalu mara2 bie , tapi bie sabar je ngan pangai bby . biee .. walaopon bby selalu mara bie , bby nak bie tahu yg bby sayang dan cinta kat bie kuat sangatttt !!! hee .. ILOVEYOUU YOUU YOUU AND YOUU SO MUCHH SYGGG !!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

bby and biee < 3

Daisypath Anniversary tickers