I made this widget at MyFlashFetish.com.

About Me

My photo
hyee .. nama aku azira syazwani , panggil aku ieraa je :) aku seorang yg simple and tak suke orang yg belagak HOT ,langsiii lebeyy :) dann aku seorang yg berdendamm :) hee so law tak suke aku kaw bolee blarrr :)

Saturday 3 December 2011

bibir tersenyum , hati menangis :'(

huhh !! asal nan aku niee !!! kenapa aku sekarang macam nie ?? kenapa aku dah tak happy macam dulu .. aku asek menangesss jeaa doe .. hurm , bangang tol lha aku niee , kuatt lha iera . jangan lha macam nie . nnti kaw leh jadi gila lha weh :( hurmm !! aku kelua pegi lepas tension pon aku stil taleh lupakan arwah abg aku . series ouh , mne2 aku pegi mesti terbayang arwah !! yaa allah ... :( tak der sape pon yg paham keadaan aku sekarang .. semua tak bg perhatian at aku , bila aku menanges apa semua dorang cakap aku mngada ngada :( sedang kan dalam hati nie sedey sangat doe !! sebakk .. :( sumpah aku cakap , sedey sedey sedeyyy !!!! huhhh .. :((((

No comments:

Post a Comment

bby and biee < 3

Daisypath Anniversary tickers