I made this widget at MyFlashFetish.com.

About Me

My photo
hyee .. nama aku azira syazwani , panggil aku ieraa je :) aku seorang yg simple and tak suke orang yg belagak HOT ,langsiii lebeyy :) dann aku seorang yg berdendamm :) hee so law tak suke aku kaw bolee blarrr :)

Thursday 8 December 2011

hanyaa mampu tersenyumm :)

haaa !! macam niee lha aku tersenyum walaopon banyak sangat dugaan yg aku tempuhi sekarangg .. bagi aku apa apa masalah yg datang adalah pengalaman hidup dan aku harus kuat !! mama selalu pesan at aku .. hidup niee mesti ada pengalaman dan kenangan . so aku haruss terimaa dan buat keputusan jangan terburu buru .. hurmm . okee mama !! insyaallah ieraa akan cubaa kuat :) ILOVEYOUSOMUCHHH MY FAMILY & HUBBY TERCINTAA <3 

No comments:

Post a Comment

bby and biee < 3

Daisypath Anniversary tickers