I made this widget at MyFlashFetish.com.

About Me

My photo
hyee .. nama aku azira syazwani , panggil aku ieraa je :) aku seorang yg simple and tak suke orang yg belagak HOT ,langsiii lebeyy :) dann aku seorang yg berdendamm :) hee so law tak suke aku kaw bolee blarrr :)

Saturday 3 December 2011

aQ rasa bersalahhh :(

03.12.2011: petang tadi best sangat klua dengan akak kiki,pejal,dedek,alang and mas .. hurmm ..<3 tapi sebenar nya tadi aku sebak gila dalam hati .. sebab aku terkenang kan arwah abg aku .dulu aku bawak dia pergi times square ,pavi jalan2 . sekarang dia dah xder . sedeyy gila . tadi gi tengok movie boleh pulak aku menanges :'( sebab dulu aku pegi tengok movie dengan diaa :( hurmm . seriouse ,. bila aku ingat dia aku xde mood langsong . aiyoo !! nak sangat sku jerit kuat kuat .. aku dah puas menanges , tapi sebak nie stil ada ouh :'( kenapaaa lha dengan aku niee . aku rasa macam arwah abg ngah xder macam hidop aku ntahh ahh ,.
:( sunyiiiiii sangat .. hurm , aku nak mintak maaf sangat sangat kat bie bab tadi aku layan dia tak mesra macam dulu2 . aku serabot syg .. jangan lha toucink . aku xcurang pon !! aku tension wehhh .. bie jangan lhaa selalu pk bukan2 . bby nak bie paham keadaan bby pleaseeeee :( kita selalu gado , tapi tanak ahh sampai macam nie biee .. kesian ahh kat bby :'( hurmm .. kalaw bole bby nak jea dengan biee . bby nak bie denga semua certa bby . tapi bby taleh teluah . sebab .... bby ta sanggop cter .. nanti bby nanges tak benti .. bby cter kat dowang , dowang cakap bby mngada ngada :( sumpah sedeyy biee .. time bby macam niee , dorang cakap macam tuh , bby sakit pon dorang tak bg perhatian :'( aku rasa macam tersisih sangat .. hurmm .. :( bie tolongg llha paham perasaan bby hurmm :'(

No comments:

Post a Comment

bby and biee < 3

Daisypath Anniversary tickers