I made this widget at MyFlashFetish.com.

About Me

My photo
hyee .. nama aku azira syazwani , panggil aku ieraa je :) aku seorang yg simple and tak suke orang yg belagak HOT ,langsiii lebeyy :) dann aku seorang yg berdendamm :) hee so law tak suke aku kaw bolee blarrr :)

Friday 30 December 2011

cinta hati aku selamanya :')

sayangg , bby nak mintak maaf erh , bby selalu marah marah bie , tengking2 biee .. bby tatahu kenape dengan bby ! hurmm .. biee , sekarang bby baru sedar yg bie penting sangat bg bby .. sebab biee banyak bersabar dengan bby , bie banyak bg bby semangat :'( walaupon sekarang bby belom baik bie stil jaga bby :'( tadi naik moto dengan biee bby nak sangat pelok bie kuat kuat , nak jerit kuat2 yg bby betol2 sayang kan biee :'( hurmm .. sebab tuh bby menanges atas moto tadi . sebab bby tak sangup kehilangan biee :''( AKU CINTA KAU SANGAT SANGAT BIEEE !!!! PERCAYA LAH!! :'( biee ,.. bby merayuuu sangat ., jangan tinggal bby k sayang :'( akuu takut kehilangan kauu :'( aku tak pena nanges pasal lelaki selain mereka sakit kan hati bby . bie lah satu2 nya yg penah amek hati bby and jatuh cinta :( sekarang aku tahu ape makna sayang dan cintaa :( errmm .. BBY CINTAKAN BIEE BUAT SELAMA LAMANYAA :''((

No comments:

Post a Comment

bby and biee < 3

Daisypath Anniversary tickers