I made this widget at MyFlashFetish.com.

About Me

My photo
hyee .. nama aku azira syazwani , panggil aku ieraa je :) aku seorang yg simple and tak suke orang yg belagak HOT ,langsiii lebeyy :) dann aku seorang yg berdendamm :) hee so law tak suke aku kaw bolee blarrr :)

Monday 9 January 2012

IMISSYOU HUBBY !!!

:'( biee , bby tol2 rindukan biee , bby takot kehilangan biee . bby takot bie pergi jauh dr idop bby :'( bby taknak bie tgal kan bby , ya allah , aku mohon kepadamu kaw jodoh kan lah kami hingga ke akhir hayat ! aminn :') hurm ..setiap kali bby jumpa bie mesti bby pk yg bby takot kehilangan biee , andai kata bie pegi tinggal kan bby , bby tatahu ape jadik dengan bby ouh ! yelah , mne tak nyee , bie rapat sangat ngan family bby , bie tiap2 aari datang lepak ngan bby , kalaw bie tinggal kan bby , cmne lha kan sayang :'( hurmm !! sumpah sumpah sumpah !! AKU SAYANGG KAWW ALANG !!!hope tuhan jodohkan kita hingga ke akhir hayat :') aminn <3 IMISSYOUUUUUUUUUU BIEEEEEE :')

No comments:

Post a Comment

bby and biee < 3

Daisypath Anniversary tickers