I made this widget at MyFlashFetish.com.

About Me

My photo
hyee .. nama aku azira syazwani , panggil aku ieraa je :) aku seorang yg simple and tak suke orang yg belagak HOT ,langsiii lebeyy :) dann aku seorang yg berdendamm :) hee so law tak suke aku kaw bolee blarrr :)

Monday 26 December 2011

WALAUPON SEDIH TAPI AKU BAHAGIAA :')

:') (26.11.2011) isnin
ya allah terima ksih kerana engkau telah memberi aku kebhagiaan walaupon aku masih belum baik dari segalanya :'( meskipon aku masih sedih ! aku bahagia sangat keluar bersama keluarga aku termasok my hubby tersayang ! hee , mula mula nak kelua aku bertekak dngan bie aku sebab bie aku degil and menjawab bila aku marah2 , then dia buat muka dekat aku , lepastuh aku ajak baim(anak angkat mama)naik kereta aku tak ajak dia pon , sakit hati gilaa ! last2 dia pon naik jugak , lepastuh aku ushaa dia , dia jeling2 pulak , hhaaa , bila dah sampai dekat jusco cheras selatan dia taknak jalan sebelah aku , dia jalan dengn baim , sedeyy ! :'( hee tapi aku okey ajaa ! lepastuh aku pon pegang tangan dia aku layan dia macam biasaa , aku ajak abah tengok movie crta "bila malam kubo berasap" lepastuh abah aku cakap tak best certa tuh , aku degil nak tengok jugak !! abah aku pon mengalah .bila movie tuh da start tengok punye tengok tak best langsong certa tuh ! aku dah memekak dekat bie aku dah hee . abah aku awal2 agi kelua sebab crte tuh MEMBOSANKANN ! aku rasa bersalahh pulak dekat abah .hurm , bila dah habis movie tuh aku carik abah aku , then abah aku call dia cakap dia dekat luar , tetba aku ternampak kedai aiskrim , aku paksa baim beli , lepastuh makan punye makan COMOT siot mka aku , hee .memang best ahh kelua tadi , tapi aku masih sedeyyy sebab penyakit aku tuh belom ilang2 lagi , atok aku pon baru sampai dr kg(kelantan) malam tadi . insyallah besok dia berubat aku , korang pleasee DOAKAN aku cepat semboh k :')) too my family and my lovely ILOVEYOUSOMUCHHH <3 MMUUAAHH MMUUAAHH MMUUAAHH MUUUAAHHH :'')

No comments:

Post a Comment

bby and biee < 3

Daisypath Anniversary tickers