I made this widget at MyFlashFetish.com.

About Me

My photo
hyee .. nama aku azira syazwani , panggil aku ieraa je :) aku seorang yg simple and tak suke orang yg belagak HOT ,langsiii lebeyy :) dann aku seorang yg berdendamm :) hee so law tak suke aku kaw bolee blarrr :)

Monday 19 December 2011

< / 3

hurn sedey sangat ouh , aku cuba nak bahagiakan dia , tapi bila aku cuba xnak gado nan dy , ader jea yg tak kena .. .mgkin tadi mmang aku terlalu GEDIK kott :) ..hee , betol lha uh ape yg dia cakap . mgkin aku xleh rase bahagea walaopon sekejap . hurm nak wat cmne ieraa , dah memang naseb kaw macam uh ,sabarr jelhaa !! :')
aku SAYANG dia sangat sangat ,tapiii diaaaa ??? hishhh , sial sial siallll lhaa !!akhirnyaa aku yg macam cibaiiii !! huhh ! dia sikit pon xnak jaga hati dan perasaan akuu !!sakit , perit gilaa bila dye angap aku GEDIK sebab nak mgtal dengan budak budak kimakkk uhh !! sedangkan arinie (19.12) aku bahagea sangat tapi kaww sendri yg hanco kan kebhagiaan akuu !! aku pon tataw aku leh btahan ke tak nan diaa ! aku terlalu sangat sangat sangat SAYANG kan diaa !aku tak sgup kehilangan diaa :'( mgkin aku kena kuat macam sebelom niee :''( dulu aku selalu kena maki , hina tapi kenapa sekarang aku nak sedey2 pulak ?? common lha ieraa . bukannye kaw tak pena kena kutok kan ?? hee .. hurmm . eeeeiissshhhh !!! SEDEYYY siott akuu !! dah lhaa , niee jea aku mampu taip ,, sekarang aku kena BERSABAR then PASRAHHH !! :''(

No comments:

Post a Comment

bby and biee < 3

Daisypath Anniversary tickers