I made this widget at MyFlashFetish.com.

About Me

My photo
hyee .. nama aku azira syazwani , panggil aku ieraa je :) aku seorang yg simple and tak suke orang yg belagak HOT ,langsiii lebeyy :) dann aku seorang yg berdendamm :) hee so law tak suke aku kaw bolee blarrr :)

Tuesday 29 November 2011

HUBBY AND HUNNY


biee .. bby sayang sangat sangat kat biee .. hurmm bby harap sangat yg bie takan tgal kan bby .. sebab aku terlalu syg kan kaw n takot kaw tgal kan akuu .. :( aku sanggop buat ape je bie demi kaww :( hurm , aku TAKKAN lepas kan kaw walaopon satu ari nanti kaw benci kan aku atawpon kaw dah bosan nan aku !! lantak lha ape orang mau katee !! yg penting aku takan khilangan kaw .. selagi kaw dan aku maseh idop aku akan petahan kan cntaa kitaa :'( <3 ILOVEYOUSOBADLY HUBBY <3

No comments:

Post a Comment

bby and biee < 3

Daisypath Anniversary tickers