I made this widget at MyFlashFetish.com.

About Me

My photo
hyee .. nama aku azira syazwani , panggil aku ieraa je :) aku seorang yg simple and tak suke orang yg belagak HOT ,langsiii lebeyy :) dann aku seorang yg berdendamm :) hee so law tak suke aku kaw bolee blarrr :)

Tuesday 29 November 2011

ADQ BONGSUUU AQ

errr .. niee adq KESAYANGANN akuu . nama dia azian salwani binti azharrr <3 budakk nie selalu sakit kan hatii aku . tapi aku sayangg dia sangat2 . sumpahh aku jeless kalaw die rapat nan orang len . ntah lha . heee :) aku tahu dia seorang yg degil n nakal tapi dengan aku jelah . susa maww denga cakap akuu . aku akan jaga adq aku sorang niee macam nyawa aku .. die sowang2 nyea adq bongsuu akuu .. hee ILOVEYOUSOMUCHHHHH sygg <3

No comments:

Post a Comment

bby and biee < 3

Daisypath Anniversary tickers